Hege Trovåg

DIY - HEKLET BIKINI

  • Skrevet: 23.02.2017
  • Klokken: 14:17
  • Kategori: Blogg

Strikketreffet i går vekker hekleånden i meg, det er en stund siden jeg har tatt meg tid til å hekle. Det som kan være litt dumt er at jeg blir så ivrig at jeg ikke kan legge det Drammen, før det nesten er ferdig.

Venninnen min sendte meg et bilde av en heklet bikinitopp for en stund siden, og jeg synes det er så fint. Så i dag ble jeg ferdig med toppen jeg startet på i går. Siden dette er den første jeg har laget, er det forbedringer som kan gjøres. Jeg vet heller ikke hvordan den er i størrelse, men om den ikke passer går det fort å lage en ny.

Jeg synes den ble veldig søt, og det skal ikke bli lenge til jeg setter i gang med en til meg selv. Jeg valgte å endre litt på toppen jeg laget, så her er det bare kreativiteten som setter grenser.

Her er oppskriften jeg brukte, den var ikke veldig informeres. Hvilken størrelse, tråd og nål man bruker spiller jo også inn på hvordan den blir.

Kristina

23.02.2017 kl. 14:58
Den var jo dødsfin! Ser for meg at den kan bli litt tung å bade med da? :)

Jobbjegerinnen

23.02.2017 kl. 16:03
Kjempe fine!

Hege Trovåg

23.02.2017 kl. 18:40
Jobbjegerinnen: Takk :)

dvergpinschere i mitt hjerte

23.02.2017 kl. 17:17
Så fin! Gøy å lage sin egen bikini da!

Hege Trovåg

23.02.2017 kl. 18:40
dvergpinschere i mitt hjerte: Veldig gøy!

Iselin Renée

23.02.2017 kl. 20:21
Har hatt lyst til å lage det, men er ikke så god på hekling :)

Hege Trovåg

23.02.2017 kl. 22:37
Iselin Renée: Dette var ikke så vanskelig, bare man kan staver og luftmasker :)
Hege Trovåg

"Jenta med 100 hobbyer" Hverdagslig og avslappet blogg med mange DIY´s og tips til en enklere hverdag. Ikke ekspert i noe, men flink til mye.

Kontaktinformasjon:

Hegetrovag.blogg@gmail.com

Search